Inge «Insan» Harkestad 492 Report post Posted November 25, 2016 Haha, ja, jeg hoppet også ganske høyt da evalueringene "dine" plutselig viste Karjakin-seier, Sesse. Share this post Link to post Share on other sites
Sesse 367 Report post Posted November 25, 2016 Det er litt feiltasting på gang, ja. Men 1/2-1/2 har jeg definitivt ikke vist, altså. Share this post Link to post Share on other sites
ArcticStones 299 Report post Posted November 25, 2016 (edited) 11 minutes ago, Gegga said: Dette er IKKE tiden for spøker, Sesse! Plutselig var det - 6 i evaluering. Jeg fikk et lett hjerteinfarkt, men så at Magnus sitt tårn plutselig var borte... Samme her! Også SjakkBomba rotet med trekkene et øyeblikk. Det tok et halvt sekund, men jeg skjønte at Magnus ALDRI ville funnet på å spille trekket som de viste. YES! Der kom seieren! Jeg tipper at seier har aldri smakt så godt for lommedølingen!!! Gratulerer MAGNUS!!! Edited November 25, 2016 by ArcticStones Share this post Link to post Share on other sites
JEB 486 Report post Posted November 25, 2016 For et herlig parti dette ble til slutt! Fantastisk Magnus!! Share this post Link to post Share on other sites
Inge «Insan» Harkestad 492 Report post Posted November 25, 2016 1-0! Share this post Link to post Share on other sites
Sesse 367 Report post Posted November 25, 2016 1-0. Ka-ching! Share this post Link to post Share on other sites
Yin 108 Report post Posted November 25, 2016 - og *der* er det hele over!! 1-0 til Magnus Carlsen! Herlig!! - Gratulerer!!! Share this post Link to post Share on other sites
Gegga 471 Report post Posted November 25, 2016 Jaaaaa!! Helt fantastisk deilig!! Share this post Link to post Share on other sites
Sjakkspira 523 Report post Posted November 25, 2016 Helt fantastisk! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Inge «Insan» Harkestad 492 Report post Posted November 25, 2016 Dette trengte virkelig VM-matchen! (Mens jeg nå trenger litt søvn. Sov godt!) 1 Share this post Link to post Share on other sites
JEB 486 Report post Posted November 25, 2016 Skal heldigvis ikke være på jobb før klokka 07.00. God natt folkens. Sweet dreams! 2 Share this post Link to post Share on other sites
JorgenBL 11 Report post Posted November 25, 2016 Hurra! Verdt å være oppe for PS: Ditto JEB, au. 2 Share this post Link to post Share on other sites
Inge «Insan» Harkestad 492 Report post Posted November 25, 2016 Når jungelen sover, våker Sjakkfantomet. Tror jeg. I alle fall har han brukt natten eller morgenen godt og allerede publisert en ny, god bloggpost: Sjakk-VM 2016: Magnus utlignet til 5-5 når to partier gjenstår! 3 Share this post Link to post Share on other sites
Inge «Insan» Harkestad 492 Report post Posted November 25, 2016 Daniel King går gjennom nøkkelstillingene i Carlsens seier: World Chess Championship 2016 Carlsen v Karjakin Game 10 Share this post Link to post Share on other sites