Gegga 471 Report post Posted November 24, 2016 Yes, Sesse er nede. Nå stiger fordelen iflg "pila" på NRK! Dette kan bli gøy! Tenk om han slår tilbake allerede nå. Men Magnus imponerer ikke. Han tillot jo en tvungen remis, som selv Torstein Bae så ganske så lett. Share this post Link to post Share on other sites
Gegga 471 Report post Posted November 24, 2016 Karjakin finner ikke de beste trekkene nå. Jeg tror han begynner å svette litt nå. 3 Share this post Link to post Share on other sites
ArcticStones 299 Report post Posted November 24, 2016 Noen som har en dyp maskinanalyse? Eller egne betraktninger? Share this post Link to post Share on other sites
Gegga 471 Report post Posted November 24, 2016 Jeg tror det er et GODT stykke til vinst fremdeles. Men Magnus har en solid fordel, som han kan bygge videre på. Karjakin står svakere med bøndene. Men jeg er langt fra sikker på at Magnus (i den formen han er i nå) klarer å ta dette ... 1 Share this post Link to post Share on other sites
Jørgen Johansen 185 Report post Posted November 24, 2016 Kan noen vekke sesse? Share this post Link to post Share on other sites
ArcticStones 299 Report post Posted November 24, 2016 Jeg har sendt en epost for å varsle Sesse. Men han vet sikkert at nettsiden henger. Share this post Link to post Share on other sites
Inge «Insan» Harkestad 492 Report post Posted November 24, 2016 Hm, ja, det ser ut som om analysis.sesse.net ikke oppdateres. Her er en analyse fra Komodo 10 på dybde 43 etter 28...Ke7: +/= (0.69): 29.Re2 Kd6 30.Nf3 3 Share this post Link to post Share on other sites
Gegga 471 Report post Posted November 24, 2016 Da er Komodo og NRK-pila ca på linje. Det er en solid fordel til Magnus. Men han har slitt med å omsette tidligere. La oss for guds skyld håpe han klarer å vinne i dag!! Share this post Link to post Share on other sites
Jørgen Johansen 185 Report post Posted November 24, 2016 7 minutes ago, ArcticStones said: Jeg har sendt en epost for å varsle Sesse. Men han vet sikkert at nettsiden henger. Det hjalp! ;-) 1 Share this post Link to post Share on other sites
ArcticStones 299 Report post Posted November 24, 2016 Da er Sesse oppe og går igjen! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Yin 108 Report post Posted November 24, 2016 (edited) Dette er et artig parti! (- pustet lettet ut da Karjakin ikke spilte 20... Sxf2!) Eller som l'Ami twitrer her: Erwin l'Ami @erwinlami We will soon see the two players in their element. Magnus pressing a better endgame, Karjakin defending it. #CarlsenKarjakin 11:51 PM - 24 Nov 2016 Edited November 24, 2016 by Yin haha .. skrev jo inn feil trekk her :p ... litt vel ivrig, kanskje? :D 1 Share this post Link to post Share on other sites
Gegga 471 Report post Posted November 24, 2016 Godt at Sesse er tilbake! Stoler liksom ikke på noen andre ... Dette kan bli en lang kveld igjen. Huff, vet ikke om jeg orker det. Men kjenner jo meg selv; jeg kommer ikke til å legge meg! Share this post Link to post Share on other sites
ArcticStones 299 Report post Posted November 24, 2016 1 minute ago, Gegga said: DDette kan bli en lang kveld igjen. Huff, vet ikke om jeg orker det. Men kjenner jo meg selv; jeg kommer ikke til å legge meg! Heldigvis er klokken bare 17:30 på denne siden av dammen. Share this post Link to post Share on other sites
Jørgen Johansen 185 Report post Posted November 24, 2016 Og vår kjære sesse har 4665 følgere. Share this post Link to post Share on other sites
JEB 486 Report post Posted November 24, 2016 1 minutt siden, ArcticStones skrev: Heldigvis er klokken bare 17:30 på denne siden av dammen. Det kan bli sent likevel.... :-) Share this post Link to post Share on other sites
JorgenBL 11 Report post Posted November 24, 2016 Artig at det nå har vært over 5000 samtidige på Sesse, samtidig som det ser noe lovende ut for vår mann. Bekymret for de unøyaktighetene som allerede har vært i dag dog, det gjør at det er vanskelig å "være sikker på" seier. Share this post Link to post Share on other sites
Jørgen Johansen 185 Report post Posted November 24, 2016 (edited) Nå bruker Magnus mer tid. Men det burde gå bra fram til 40. Edit: Finner han e5? Edited November 24, 2016 by Jørgen Johansen Share this post Link to post Share on other sites
Inge «Insan» Harkestad 492 Report post Posted November 24, 2016 Litt unøyaktigheter fra begge nå, ser det ut som. Hvem vil stå best etter trekk 40 ...? Share this post Link to post Share on other sites
Jørgen Johansen 185 Report post Posted November 24, 2016 Nå åpna jeg en flakse god Raki og forbereder seier'n. 1 Share this post Link to post Share on other sites
ArcticStones 299 Report post Posted November 24, 2016 1 minute ago, Jørgen Johansen said: Nå åpna jeg en flakse god Raki og forbereder seier'n. Her drikkes det utsøkt alkoholholdig eplesider. Skål! Share this post Link to post Share on other sites
JEB 486 Report post Posted November 24, 2016 Manageren til Karjakin virker som en utrolig sympatisk fyr 1 Share this post Link to post Share on other sites
Inge «Insan» Harkestad 492 Report post Posted November 24, 2016 Jeg liker måten Carlsen sakte forbedrer stillingen sin. Nå har han skaffet seg en fin terrengfordel på dronningfløyen, og offiserene hans ser fleksible ut. Share this post Link to post Share on other sites
Gegga 471 Report post Posted November 24, 2016 Følger du partiet live, ArcticStones? Eller er du et helt annet sted? Share this post Link to post Share on other sites
Gegga 471 Report post Posted November 24, 2016 Forbannet at Magnus ikke griper disse mulighetene! Tc1 i stedet for Sc5 hadde vært BETYDELIG bedre. Og Magnus brukte ca 1 sekund på det trekket. Unødvendig. 1 Share this post Link to post Share on other sites
ArcticStones 299 Report post Posted November 24, 2016 7 minutes ago, Gegga said: Følger du partiet live, ArcticStones? Eller er du et helt annet sted? Nei, ikke live. Men jeg tilbringer mesteparten av tiden i USA. Forelsket meg her borte... 2 Share this post Link to post Share on other sites