Jump to content
Matt & Patts Sjakksnakk
Sjakkspira

Sjakk-OL,runde 8

Recommended Posts

Rasmus    2

Litt synd at det ikke ble Russland i 9. runde. Jeg hadde likt å se russerne sette Kramnik på første bord og la Putlers gromgutt "få en hviledag". :) 

På 10.9.2016 den 16.18, Gegga skrev:

Og nå står Hammer ganske så dårlig. Så jeg tror ikke han må farge håret sitt helt lyst, eller hva han pratet om på Twitter.

Selv om Hammer "unngikk" 11 strake remiser i OL (ved å tape et par partier), har han tydeligvis gjort alvor av "trusselen" om å farge håret blondt. I dette klippet på VGTV (ca. 1 min 22 s ute i videoen) dukker nemlig Hammer opp med blondt hår: Carlsen om VM-byen: - Blir vanskelig å finne min boble

Edited by Inge «Insan» Harkestad
  • Like 1

Sjakkspira    523
4 timer siden, Inge «Insan» Harkestad skrev:

Selv om Hammer "unngikk" 11 strake remiser i OL (ved å tape et par partier), har han tydeligvis gjort alvor av "trusselen" om å farge håret blondt. I dette klippet på VGTV (ca. 1 min 22 s ute i videoen) dukker nemlig Hammer opp med blondt hår: Carlsen om VM-byen: - Blir vanskelig å finne min boble

Sa han i denne videoen at Hammer skal være sjakk-kommentator under VM? Vil det da si at Hammer ikke skal være sekundant for Magnus i år?

53 minutter siden, Sjakkspira skrev:

Sa han i denne videoen at Hammer skal være sjakk-kommentator under VM? Vil det da si at Hammer ikke skal være sekundant for Magnus i år?

Ja, Hammer blir tydeligvis kommentator (for VGTV?), og da er han neppe tiltenkt noen aktiv rolle i "Team Magnus" under selve matchen. Men det er kanskje mulig at han likevel vil bidra litt i forberedelsene, f.eks. på en treningsleir?