Jump to content
Matt & Patts Sjakksnakk
Sign in to follow this  
Gegga

Åpen tråd om Sjakk-OL "før vi starter"

Recommended Posts

Ja, Sjakk-OL er jo rett rundt hjørnet nå, med første runde allerede på fredag (2. september) kl. 13 norsk tid (kl. 15 aserbajdsjansk tid).

Norge stiller med et spennende - og fremtidsrettet - lag i Åpen klasse (hovedklassen): Magnus Carlsen, Jon Ludvig Hammer, Aryan Tari, Frode Urkedal og Nicolai Getz. Vi får håpe at alle har en god turnering.

Jeg synes også det er litt artig med to - for meg - ukjente tvillingsøstre på kvinnelaget, der 18-åringene Edit og Monika Machlik spiller sammen med mer etablerte Sheila Barth Sahl, Olga Dolzhikova og Ellen Hagesæther. Det er alltid morsomt å se hvordan nykommerne gjør det.

PS: Offisiell hjemmeside for Sjakk-OL er http://www1.bakuchessolympiad.com//

Edited by Inge «Insan» Harkestad

momama    39

Fins det mulighet for å ha festede innlegg her? For det fine med turneringstråder er at informasjon om turneringene kan ligge øverst - der kan man finne info om betenkningstid, datoer, spillere og lenker til sider som dekker turneringene.

1 time siden, momama skrev:

Fins det mulighet for å ha festede innlegg her? For det fine med turneringstråder er at informasjon om turneringene kan ligge øverst - der kan man finne info om betenkningstid, datoer, spillere og lenker til sider som dekker turneringene.

Slik forumet er satt opp (nå, i alle fall) ser det kun ut til å være mulig å endre innlegg de første fem minuttene etter at det er skrevet. Dermed tenker jeg at et festet innlegg får litt redusert nytteverdi - i og med at det ikke kan oppdateres underveis (hvis/) når ny informasjon dukker opp underveis i turneringen.

Tarjei    75
2 timer siden, momama skrev:

Ja, moderatorer og administratorer har mulighet til å feste (klistre?) innlegg på toppen. Det kan vi greit fikse på.

Sjakkspira    395

Da har jeg prøvd å lage en ny tråd om sjakk-ol på vårt nye forum. :)

Vet ikke om det ble bra jeg. kan antagelig sette inn tabeller osv på dette forumet? Litt og lære her antagelig. :) 

Gegga    306

Ser at du har fått til å legge inn bilde nå, etter at du ble "Moderator". Bra!

Ja, flott at den tråden ligger under "turneringer".

Jeg pensjonerer denne tråden. Vi holder oss til 1 tråd!

:-)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this