Jump to content
Matt & Patts Sjakksnakk
Sign in to follow this  
Gegga

2019 Croatia Grand Chess Tour

Recommended Posts

Erling Svensen    185

Det er sjakk i Zagreb som gjelder, men jeg antar mange her inne også er interessert i konflikten rundt Kindred avtalen.  Det er opprettet en Facebook gruppe som heter

NSF og Kindred-avtalen, diskusjonsforum og der kan man lese mer. Bl.a Så har Henrik Carlsen postet en interessant innlegg som tydeliggjør hva de mener om VM på hjemmebane og hvorfor det ikke er en fordel. 

Erling Svensen    185
12 minutter siden, Gegga skrev:

Trist at det endte sånn for miljøet i Stavanger som har jobbet hardt for å få VM.  Det er ingenting som tyder på at Carlsen har noe imot de, snarere tvert i mot.  Det er  etfornuftig valg av Stavanger å trekke seg.  Viktigere enn å få VM til Norge er det at Magnus har optimale spilleforhold. Jeg  får likevel følelsen av at her burde noen ha snakket bedre sammen. Henrik sier jo at Magnus hadde gått med på en delt løsning mellom Oslo og Stavanger. Hvorfor klarte de ikke å få til det? 

• Like 1

Sjakkspira    523
17 timer siden, Gegga skrev:

Tusen takk. :-)

Kjekt at det er litt kommentarer her inne, som man kan lese gjennom etterpå. Når Sesse er live, og Chess24 sender, er det jo en del å følge med på. Men alltid kjekt med kommentarer og diskusjon her inne. :-)

Jeg er selvfølgelig enig i at vi kan diskutere kindred saken her. 

Men da bør det opprettes en egen tråd i feks "generell diskusjon" og ikke bruke denne tråden til det.

• Like 1

Jo Bo    157
2 minutter siden, Sjakkspira skrev:

Oi, ikke meninga og spamme. Vet ikke hvorfor den ble postet flere ganger ?

Teknikkens vidunderlige verden ?

• Like 1