Jump to content
Matt & Patts Sjakksnakk
Sign in to follow this  
Gegga

Tata Steel Masters

Recommended Posts

zuzubolin    92

... men Magnus og Mame har ingen problemer med å finne trekkgentagelse. Antar de tar remi om litt. (før trekk 20?)

edit: Magnus går ikke med på den. Det liker jeg.

Edited by zuzubolin

zuzubolin    92

jepp, må innrømme at jeg egentlig ikke har fulgt med på ei stund. Med utsikt til enda en "stormesterremi" klarte jeg å sovne på sofaen ... :-)

Denne stillinga var fin å våkne opp til:

image.png.1d5b17059ae1ba61add1438519cbce68.png

• Like 1

Gegga    471

Fantastisk at Magnus vant i dag! Godt å få hull på byllen med et par seire nå!

Er det ikke lengre mulig å se video på Chess24.com? Kun premium-kunder?

JEB    486

Hørte Magnus kom 11 minutter for sent, dommeren startet klokka, men sympatiske Mamedyarov ventet like lenge med sitt første trekk for ikke å tjene på dette. Sportslig! Herlig med seier også (fikk dessverre ikke fulgt med på partiet)

zuzubolin    92
4 minutter siden, JEB skrev:

Hørte Magnus kom 11 minutter for sent, dommeren startet klokka, men sympatiske Mamedyarov ventet like lenge med sitt første trekk for ikke å tjene på dette. Sportslig! Herlig med seier også (fikk dessverre ikke fulgt med på partiet)

Trodde det var feil med overføringa. Noen som har fått med seg hvorfor han var sent ute?

Gegga    471

"Det var visst en årsak til det", så jeg en kommenterte på Youtube.

Naturligvis var det en årsak (...), men det kan vel bety at det var en OK grunn til det, ikke bare at han kom slentrende for sent.

Sjakkspira    523
17 timer siden, JEB skrev:

Jeg skjønte det som at det er en fotograf som irriterer spillerene etter at tiden til fotografene er ute. Denne fotografen er visstnok irriterende år etter år. Og derfor kom Magnus etter at denne fotografen var ferdig. Mamedjarov sympatiserte og kom også 11 min for sent for som du sier å ikke tjene på dette.

• Like 2

JEB    486

Magnus har brukt relativt mye tid i forhold til Rapport, men står fint etter 17 trekk (Sesse: + 1.0)