Jump to content
Matt & Patts Sjakksnakk
Sign in to follow this  
Inge «Insan» Harkestad

VM i hurtigsjakk 2017

Recommended Posts

Sjakkspira    523

Ja de har spilt en del flere trekk. I følge nrk ligger de nå jevnt. Men jeg syns det det ser bra ut for Bu. Klokka nå er 2:13, 1:54

Edited by Sjakkspira

ArcticStones    299

Noen som har lenker til bedre nettsteder? 

Jeg har ChessBomb, Sesse og Chess24 åpne. Men alle tre stanset opp.

Hører at Shipov kommenterer på YouTube. Han er verdens desidert beste sjakkommentator! ...men jeg forstår dessverre ikke russisk.

Gegga    471

Dette var ikke noen god start for Magnus. Ikke så overraskende at det er mulig å tape mot Bu, men allikevel skuffende - naturligvis.

Som de har vært inne på, så bør han nå få 4 strake, for å hevde seg i toppen. Jeg tror kanskje 3,5 kan være nok også.
Det vil jo være slik at de beste vil avgi litt interne remiser også etter hvert.

• Thanks 1

Sesse    367

Er det noen som har tenkt seg til NRK som publikum? Jeg hadde avtale med en venn, men innen han hadde funnet ut når han kunne, var det tomt for billetter de dagene han kunne. :-) (28. og 30. er de eneste som er igjen, og de går sikkert snart de også.)

5 minutter siden, Sesse skrev:

Er det noen som har tenkt seg til NRK som publikum? Jeg hadde avtale med en venn, men innen han hadde funnet ut når han kunne, var det tomt for billetter de dagene han kunne. :-) (28. og 30. er de eneste som er igjen, og de går sikkert snart de også.)

Jeg har ikke tenkt så mye på det - men jeg er ikke helt fremmed for tanken ... Det blir nok i så fall 30. Hyggelig om vi i så fall blir flere. :)

Sesse    367

Både Hammer og Tari har sagt de skal være med i Rilton Cup, om jeg husker rett.

Sjelden vi ser Magnus vinne på en åpningsforberedelse sånn.

• Like 1